Korespondencję adresowaną do Prezydenta RP i Kancelarii można nadsyłać:
UWAGA: Uprzejmie informujemy, że na podstawie Zarządzenia Nr 3 /2020 Szefa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 marca 2020 roku w sprawie organizacji pracy w Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego oraz koniecznością podjęcia działań prewencyjnych w celu zagwarantowania należytej dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo osób, wprowadza się następujące ograniczenia:
Wstrzymuje się wszelką bezpośrednią obsługę interesantów w Kancelarii, w tym w Archiwum Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Wstrzymuje się możliwość bezpośredniego przyjmowania od obywateli petycji, skarg i wniosków.
Petycje, skargi i wnioski oraz wszelka inna korespondencja, której adresatem jest Kancelaria, w tym Archiwum Prezydenta, należy składać za pośrednictwem:
platformy e-PUAP,
poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected],
za pomocą placówek pocztowych operatora wyznaczonego Poczta Polska S.A.
Wszystkie osoby wchodzące do obiektów Kancelarii będą poddawane pomiarowi temperatury ciała.